porady jak to ugryźć

Śniadaniowa miska owocowa. Sezon na zdrowie w pełni!

Śniadaniowa miska owocowa. Sezon na zdrowie w pełni!

Wakacje! Lato! Słońce! A do tego wszystkiego ogrom świeżych owoców i warzyw. Czegóż chcieć więcej? Jak widzicie po tym entuzjastycznym wstępie, wprost rozpiera mnie optymizm i zadowolenie z życia. Dobre jedzenie na pewno w tym pomaga.

To super miłe uczucie, gdy wstaje się rano ze świadomością, że w lodówce czeka na nas coś pysznego na dobry początek dnia. I dzisiaj właśnie podzielę się z Wami taką właśnie śniadaniową propozycją zainspirowaną przepisami Hungry Little Lady. Sycące śniadanie bazujące głównie na owocach i dostarczające rewelacyjnej (a nie obciążającej) dawki energii. Śniadaniowa miska owocowa to coś w sam raz dla łakomczuchów ze zdrowym zacięciem. Możecie ją zrobić w 2 wersjach – truskawkowej lub malinowej. Obie są pyszne.

Czego będziecie potrzebować na porcję dla 2 osób?

1 banan

1 szklanka malin lub truskawek

1/3 szklanki mleka migdałowo-orkiszowego (lub innego)

5 łyżek płatków jęczmiennych

2 płaskie łyżki lnianych płatków śniadaniowych Dobrej Kalorii (możecie je zastąpić siemieniem lnianym)

płatki migdałowe

Zmiksujcie banana, mleko, płatki lniane i większość owoców. Przelejcie do misek. Udekorujcie płatkami i owocami, które zostały. Możecie jeść natychmiast albo przygotować wcześniej na rano. Zdrowo. Szybko. Sezonowo.

Wszystkiego pysznego!

Agnieszka

PRODUKTY Z PRZEPISU

Śniadaniowa miska owocowa. Sezon na zdrowie w pełni!