porady jak to ugryźć

Jak schudnąć na wiosnę? Porady na szybkie odchudzanie

Jak schudnąć na wiosnę? Porady na szybkie odchudzanie

Na wiosnę i lato każdy chce być w jak najlepszej formie. Jak schudnąć z brzucha i ud, żeby wyglądać jak najlepiej? Zobacz porady dietetyczne i skuteczne tipy na szybkie odchudzanie. Nawet dla tych, którzy chcą schudnąć bez diety!

Jak schudnąć z brzucha na wiosnę?

Pierwsza i najważniejsza porada – koniecznie trzeba jeść śniadania. Jeśli chcemy zrzucić zbędne kilogramy, od razu (do godziny) po przebudzeniu powinniśmy zjeść pożywny posiłek. Dzięki temu nasz organizm obudzi się do codziennego funkcjonowania. Śniadanie reguluje pory spożywania posiłków i zapobiega podjadaniu między posiłkami. Pierwszy posiłek po przebudzeniu powinien składać się z dużych ilości białka. Dietetycy polecają także śniadania białkowo-tłuszczowe. Te są bardzo dobrym sposobem na dłuższe utrzymanie uczucia sytości w ciągu dnia. Jeśli chodzi o kolejne posiłki podczas odchudzania – powinniśmy unikać cukrów prostych i dodatków skrobiowych. Po zjedzeniu posiłków zawierających te składniki szybko podnosi się cukier we krwi, a następnie szybko spada. Efekt? Znów czujemy się głodni, choć przyjęliśmy sporo kalorii. Dodatkowo, w ten sposób szybciej odkłada się tkanka tłuszczowa.

Jak schudnąć dieta – a więc co mam jeść?

1. Nabiał i produkty pochodzenia mlecznego. W tym przypadku powinniśmy wybierać te z mniejszą zawartością tłuszczu (light). Nabiał jest zarówno sycący, jak i niskokaloryczny.

2. Tłuszcz. Nie można go całkowicie unikać, choć trzeba ograniczyć. Lepsza będzie oliwa z oliwek lub olej lniany niż olej słonecznikowy. Dobrym wyjściem jest także jedzenie nasion bogatych w tłuszcz. Należy jednak zapomnieć o daniach z głębokiego tłuszczu!

3. Produkty pełnoziarniste.  Białe pieczywo i makarony szybko powodują ponowne uczucie głodu. Podczas diety odchudzającej koniecznie trzeba przerzucić się na produkty pełnoziarniste. Te dają uczucie sytości na dłuższy czas. A pamiętajmy, że kalorii wciąż mają sporo. Są jednak bogate w cenne składniki odżywcze m.in. błonnik. W pieczywie jasnym głównym składnikiem jest mąka.

4. Produkty o dużej zawartości białka. Jak schudnąć na wiosnę? Otóż jedząc pożywne ryby, jajka, chude mięso  i warzywa strączkowe. Białko znajdziemy także w nabiale.

5. Warzywa. Owoców w dużych ilościach lepiej unikać – ze względu na obecność fruktozy (cukru). Przede wszystkim jako przekąski między posiłkami. Wbrew pozorom – owoce mają dużo kalorii. A jeśli chodzi o warzywa – sałatki czy przekąski z warzyw są niskokaloryczne, zawierają błonnik i zmniejszają apetyt. Jest to także bogactwo witamin i minerałów.   

Jak schudnąć bez diety vol.1

Nie każdy jest w stanie przestrzegać zasad diety odchudzającej. Ba! Dla niektórych ograniczenie ulubionego jedzenia wiąże się z ogromnym spadkiem nastroju i motywacji. Zatem, jak schudnąć bez diety? Czy to w ogóle możliwe? Poniekąd. W końcu to właśnie dieta odpowiada za 80 % sukcesu w dążeniu do zgrabnej i szczupłej sylwetki. Jeśli jednak na dietę przejść jest trudno – warto dobrze ułożyć sobie jadłospis. Wystarczy, że zamiast obfitych trzech posiłków, wprowadzimy pięć mniejszych. Im wolniejsze tempo ograniczania kalorii, tym lepiej. W przypadku radykalnych zmian w bilansie kalorycznym, istnieje spore ryzyko, że nasz metabolizm zwolni. A to oznacza, że spalanie tkanki tłuszczowej będzie mniej wydajne.

Jak schudnąć bez diety vol.2

Ograniczenie kalorii w ciągu dnia jest podstawą w odchudzaniu – nie tylko na wiosnę. Będzie to znacznie prostsze, jeśli zwiększymy ilość spożywanej wody. Warto przed każdym posiłkiem wypijać minimum szklankę wody. To znacznie ograniczy nasz apetyt i spowoduje, że zjemy mniej. Jednocześnie woda spowoduje, że nasz organizm ulegnie detoksykacji, zmniejszy się widoczność cellulitu czy też wygląd skóry. Dobre nawilżenie organizmu przełoży się także na zmniejszenie się zmarszczek i ujędrnienie skóry. Dziennie pijmy około 2,5 litra wody.

Oto ciekawy tip na to, jak schudnąć bez diety: przed głównym posiłkiem zjedz sałatkę. Obecny w niej błonnik zwiększy uczucie sytości i spowoduje szybsze najedzenie się. Im więcej błonnika spożywamy, tym mniejszy nasz apetyt.

Autor:

LepszyTrener.pl

Największa baza trenerów i instruktorów sportowych

https://lepszytrener.pl/

Najbardziej lubicie

Pokaż więcej