porady jak to ugryźć

Chałwowa owsianka.

Chałwowa owsianka.

Dzisiaj będzie jeszcze prościej niż zwykle, dzisiaj będzie banalnie do bólu, ale za to smacznie, ale za to z wykorzystaniem tego, co sezonowe, bo nie będę przed Wami ukrywać, że jedyne co teraz chce mi się robić w kuchni, to korzystać z dobra wszelkiego, które pojawiło się w moim lokalnym warzywniaku. Przede wszystkim zaś z truskawek. Truskawki (te dobre!) są z nami obecne skandalicznie krótko, znikają tuż po tym jak się pojawią, więc trzeba je jeść! Jedzcie, smakujcie i czujcie się dobrze myśląc o tym, jakie są mało kaloryczne (ja bez wątpienia się rozkoszuję tym faktem).

Co Wam proponuję? Chałwową owsiankę w dwóch wersjach. Prostej i jeszcze prostszej.

Na pierwszy ogień ta trudniejsza, ale i tak ze stopniem trudności żadnym. Trzeba mieć:

płatki owsiane - 1/3 szklanki 250 ml

napój roślinny - 1 szklanka 250 ml

tahini - 3 łyżki stołowe

dobry miód – do smaku

truskawki (lub inne sezonowe owoce)

Napój roślinny (u mnie ostatnio ciągle owsiany) przelejcie do garnuszka, dodajcie płatki owsiane i gotujcie około 5-7 minut od czasu do czasu mieszając. Gdy płatki zmiękną dodajcie tahini i miód i gotujecie jeszcze chwilę, żeby dobrze się rozpuściły. Potem przełóżcie do miseczek i udekorujcie truskawkami pokrojonymi w połówki. Tyle!

A druga wersja? To ta dla tych najbardziej leniwych łakomczuchów.

Przygotujcie:

Płatki owsiane 1/3 szklanki 250 ml

Napój roślinny - 1 szklanka 250 ml

3 łyżki chałwolady

Truskawki (lub inne sezonowe owoce)

I znów – napój roślinny przelejcie do garnuszka, dosypcie płatki, zagotujecie przez kilka minut mieszając, żeby płatki nie przywarły. Na końcu dodajcie chałwoladę i wymieszajcie dokładnie. Podajcie z truskawkami.

Jedzcie dobrze. Żyjcie dobrze.

Wszystkiego smacznego!

Agnieszka

PRODUKTY Z PRZEPISU

Chałwowa owsianka

21.99 zł

21.99 zł

21.99 zł

9.99 zł

- +